Loading ...

Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

Στόχος μας είναι να απαντάμε σε οποιαδήποτε ερώτησή σας και λύσουμε οποιαδήποτε απορία σας.

Ποιός ειναι ο χρόνος επισκευής;

Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από την βλάβη της συσκευή σας. Στόχος μας είναι να ολοκληρώνουμε την οποιαδήποτε συσκευή εντός 24-48 ωρών. Ανάλογα με την βλάβη, υπάρχει και δυνατότητα επί τόπου επισκευής της συσκευής σας.

Χρειάζεται να κλείσω ραντεβού για να φέρω την συσκευή μου σε εσάς;

Όχι, δεν απαιτείται να κλείσετε ραντεβού για να επισκευάσουμε την συσκευή σας. Μπορείτε να μας την στείλετε ή να περάσετε από το κατάστημα μας. Οι έμπειροι τεχνικοί μας θα σας ενημερώσουν επί τόπου για τον χρόνο επισκευής και παράδοσης.

Μπορείς κάποιος τεχνικός σας να έρθει στον χώρο μου;

Δυστυχώς δεν προσφέρουμε την υπηρεσία της επισκευής στον δικό σας χώρο. Παρόλα αυτά προσφέρουμε την δυνατότητα αποστολής της συσκευή σας με επιπλέον χρέωση 7€. Κάνουμε απλή και οικονομική την διαδικασία επισκευής όπου και αν ζεις στην Ελλάδα.

Τι είδους επισκευές συσκευών αναλαμβάνετε;

Παρέχουμε service σύμφωνα με τις διαδικασίες και προδιαγραφές των κατασκευαστών σε προϊόντα τεχνολογίας.
Παρέχουμε τεχνική υποστήριξη σε smartphones, tablets, laptops , mp3 και mp4 players, φωτογραφικές μηχανές, τηλεοράσεις & παιχνιδομηχανές. Δεν βρίσκετε κάπου το είδος της δικής σας συσκευής; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Αναλαμβάνουμε ακόμα και τις πιο δύσκολες επισκευές και συσκευές.

Ποια ειναι η διαδικασία παράδοσης και παραλαβής της συσκευής μου προς επισκευή;

Έχετε την δυνατότητα να παραδόσετε την συσκευή σας στο κατάστημά μας. Εκεί θα εξυπηρετηθεί άμεσα από τον εξειδικευμένο σύμβουλο service και θα ενημερωθείτε για τις προτεινόμενες λύσεις ανάλογα τη περίπτωση. Όσο αφορά την παραλαβή, ο πελάτης είναι υποχρεωτικό να παραλάβει την συσκευή του από το κατάστημα μας εντός 90 ημερών.

Υπάρχει κίνδυνος να χάσω τα δεδομένα μου;

Στόχος μας είναι να παραμείνουν ανέπαφα τα δεδομένα σας. Παρόλα αυτά υπάρχουν περιπτώσεις που “επιβάλλεται” η απώλεια των δεδομένω για την επισκευή της συσκευής. Συνιστούμε σε όλους τους πελάτες να κάνουν συχνά αντίγραφο ασφαλείας.

Τι ανταλλακτικά χρησιμοποιείται;

Υπάρχουν πολλές ποιότητες ανταλλακτικών που μπορεί να χρησιμοποιηθούν κατά την επισκευή και η επιλογή της ειναι στην ευχέρεια του πελάτη. Ο πελάτης ενημερώνεται πριν από την επισκευή για τις διαθέσιμες ποιότητες ανταλλακτικών και τα κόστη τους και προχωράμε την επισκευή με την εκάστοτε επιλογή. Σαν εταιρεία, προτείνουμε πάντα την χρήση της υψηλότερης ποιότητας ανταλλακτικού στην πιο προσιτή τιμή.

Πέραν της συσκευής μου, απαιτείται να έχω μαζί μου και κάποιο άλλο αξεσουάρ της συσκευής;

Θα χρειαστούμε μόνο τη συσκευή σας και τη συμπληρωμένη φόρμα παραλαβής. Δε χρειάζεται έχετε μαζί σας τη συσκευασία ή κάποιο αξεσουάρ.

Πρέπει να σας δώσω τον κωδικό της συσκευής μου;

Για συσκευές που έχουν κωδικό προστασίας, προτείνουμε να είναι διαθέσιμος ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε τη συσκευή σας αφού την επισκευάσουμε. Αν δεν επιθυμείτε να μας τον διαθέσετε, δεν θα είμαστε σε θέση να ελέγξουμε τη σωστή λειτουργία της κάμερας, του Wi-Fi και του Bluetooth και άλλων λειτουργιών που δεν είναι προσβάσιμες από την οθόνη κλειδώματος. Παρόλα αυτά αν ο πελάτης δεν επιθυμεί να δώσει τον κωδικό του, μπορεί ο ίδιος να κάνει έλεγχο στις λειτουργίες της συσκευής κατά την παραλαβή της.

Φόρμα Επικοινωνίας

Για οποιαδήποτε επιπλέον ερώτηση ή απορία, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Εγγραφή Newsletter

Book an Engineer

Collection Day
Computer / Laptop

Brand

Operating System

First name

Last name

Email address

Contact phone number

Address

City

Special requests

Κλείσε Ραντεβού